Sunday, September 29, 2013

Hadiah Birthday !

Bukak dashboard terpandang , ada sesuatu yang bersarang dalam draft ! apesal aku boleh tertinggal nk update pasal ni erk ? bulan Jun yang lepas , buat hadiah birthday khas untuk sahabat yang setia mendengar tentang aku selama ini .

Hadiah yang simple je , sebab aku ni memang failed kalau bab nak beli hadiah . so mampu buat je laa , apa yang terlintas , itulah yang aku buat . lagi bagus kalau si tuan hari jadi yang request nak hadiah ape , senang kerja aku . hehe
ni aku buat ikut sempat je . entah macam mana boleh terlintas idea nak buat benda ni . ada maksud tersirat . orang hebat je boleh jumpa apa mesej yang aku sampaikan .
dua ni sarung bantal , request by tuan punya badan . dia order masa nak dekat dekat birthday dia , so kami sekeluarga bagi sebagai hadiah birthday laa . mudah kan ?

so korang punya birthday bila ? meh laa request hadiah hari jadi . mana laa tau masa tu aku budiman dan baik hati nak bagi korang hadiah , kannn ?


No comments: