Saturday, September 28, 2013

Semua Ada Kaitan ......

Rindu Bangi , Teringat Anda .

Rindu 9-2B , Teringat Anda .

Rindu Putrajaya , Teringat Anda .
Rindu Blackberry Ni , Teringat Anda .

Setiap Kali Gosok Gigi , Teringat Anda .

Rindu Jalan Jalan Naik Motor , Teringat Anda .
selalu bangun tidur memang campak je selimut , terus masuk bilik air dan siap pegi kerja , memang takkan ada yang berani usik katil aku . malam tu nak tidur tengok memare tengah senyum diselimutkan . so sweet kan mama ni ? pergi kerja pun sempat selimutkan memare walaupun pada hakikatnya mama pakai campak je . haha !

Nak Tidur Cium Memare , Teringat Anda .

Isi Borang Permohonan kerja , Teringat Anda .

Rindu Tioman , Teringat Anda .

Kenapa mesti semua berkaitan dengan anda ? kenapa saya mesti ingat anda selalu ? sedangkan anda tak pernah fikir pasal saya . minggu lepas , kerinduan pada anda tersangat dalam , kenapa masa tu jugak anda cari saya ? adakah begitu kuat kimia di antara kita ? adakah anda sememangnya jodoh saya ? tapi kenapa anda menjauh ? kenapa semua ini jadi ?


2 comments:

Nur Azwa Edora said...

awak angaukau seseorang kot ... :) hehe .. kita berada di situasi yang sama sekrang ni ... ^^

yana_popeye said...

tulah pasal , kenangan ...hehe