Friday, September 20, 2013

Miss V Rasa Sejuk Sentiasa !

Salam Jumaat . sekejap je dah hari jumaat kan ? nak berkongsi satu benda . benda ? apakah ? 

Ianya sejenis Tuala Wanita . Tapi bukan sebarang tuala wanita . ianya tuala wanita herba .

Mungkin ramai yang dah tahu , tapi aku just nak share pada siapa yang masih tak tahu akan kewujudan FC BIO SANITARY PAD ni , melalui pengalaman aku . ala ala testimoni laa ni kan . ehem ehem .
haaa ni laa rupanya . Tuala Wanita Herba . Harga sangat berbaloi . murah pun murah . Ianya membantu untuk menghindar serta mengatasi masalah masalah yang berkaitan dengan sakit puan dan kesihatan kebanyakkan wanita .

Buat masa ni , aku pakai Pantiliner dia . memang nampak kesan dia . hari pertama pakai , mula mula rasa wangi , bau herba je . harum . bila masuk toilet , memang satu toilet bau herba . sedap je bau dia . lepas tu miss v rasa sejuk je . sebab antara bahannya ada peppermint kan . memang sejuk . sangat selesa . pastu keluar lendir , itu maknanya kekotoran dalam badan kita keluar . mak pun pakai , mak kata pantiliner dia bersih je , mungkin sebab mak takde penyakit apa . macam aku ni memang ada masalah senggugut . tu yang keluar kekotorannya .

Antara ramuan utama dan kelebihan FC Bio Sanitary pad :
1. Mai fang Stone (Maifanitum)
Menghilangkan bau , membasmi kuman dan mencegah jangkitan kuman

2. Peppermint (Menthae Herb)
Membuang angin perut , mengurangkan kepanasan , mencegah kegatalan , menahan sakit , dan mengurangkan rasa ketidakselesaan ketika haid . Sentiasa berasa selesa dan dingin.

3. Ming Fang (Alumen)
Menyingkirkan toksik , mencegah jangkitan kuman , mencegah kegatalan , membuang angin perut , menghentikan darah , menyingkirkan darah beku dalam rahim .

4. Bing Pian (Borneol)
Mengurangkan kesakitan dan tekanan ketika haid , mengurangkan kesakitan oto dan sendi , membantu menyingkirkan darah beku , mencegah pembiakan kuman .

5. Kuai Mo You (Agrilariae lignum)
Mencegah penyakit kulit , membantu peredaran darah dan melegakan kesakitan bahagian pinggang dan belakang . Kuai Mo You mengandungi Phytoncide yang membantu menstabilkan emosi .

Lagi satu kesan yang aku nampak pada diri aku , sebelum ni aku memang mengalami masalah untuk buang air besar , kadang kadang sampai dua minggu tak membuang , tapi lepas pakai Bio Sanitary Pad ni , Alhamdulillah , setiap pagi mesti aku akan membuang dulu . Lega rasanya , usus aku kembali berfungsi .

Kepada yang ada masalah berkaitan miss v dan masalah ketika haid , jom lah cuba Bio Sanitary Pad ni .
Insyaallah berkesan .


2 comments:

ezy.fia said...

mcm prnh tgk tp xprnh pkai.. hihi

yanapopeye said...

benda ni memang dah lama sis , memang selalu nampak , tp sy baru kali ni try , tu yg nak share . memang bagus, try la .