Monday, October 21, 2013

Weekend Je , Wedding !

Sabtu lepas , balik dari kerja . mak ajak pergi wedding anak kawan dia . pengantin tu adalah kawan aku masa kecik kecik dulu . selalu main basikal , bawak laju laju , kena kejar dengan orang giler . weeee kak elly kawen dah oooo . tahniah !

Masa datang wedding tu , tersangat lah ramai manusia ! bersesak sesak . mak & ayah pengantin orang femes , haruslah ramai yang datang . 
Ni je gambar pengantin yang sempat di snap . Kak elly sangat gojes okay . tema arabic gitu . 
Ada Putu Piring ! Feveret ! tapi tak sanggup nak beratur di tengah panas terik . makcik pakcik ramai menunggu , bagi je laa peluang kat mereka . 
Putu Piring tak dapat , aku beratur kat sini ! sini semua bebudak kecik . for sure laa aku boleh potong barisan . haha maaf ye adik adik , akak ni memang tak waras kalau jumpa aiskrim . sampai keluar urat abang tu , cedok aiskrim . hehe . rezeki tu bang . sabar yee .
nampak tak ? makcik makcik pun beratur nak makan aiskrim . ouhh , kakak saya memang suka tidur time amek gambar , penyakit sejak kecik . haha ! pergi wedding ni waktu dia rehat , sebab tu dia pakai uniform kerja dia . yea , akak saya assistant manager kat Guardian *tetiba promote kakak*
yeayyy ! kami dapat ice cream kami ! kakak ku tamak . sampai dua dia amek , pastu makan mengalahkan budak umur setahun . meleleh sana sini . haha ! cantik kan kami ? lalalalalala . sweet sweet je wedding ni . suka sangat ! tapi hampa sebab tak sempat nak lepak kat photobooth .

masing masing dah dapat ice cream , waktu rehat kakak pun tamat sudah , kami pun pulang .
suka sangat dengan wedding ni , daripada kad , sampai la ke goodies , design sama je . memang khas untuk wedding ni . siap ada hashtag lagi . kalau korang nak tengok gambar2 masa wedding ni , boleh laa tengok kat instagram , #hafizellywedding .
 haruslah ade pic ootd kan . dengan bergayanya aku pakai glitter shawl , baju raya dari butik kawan mak aku . 

 To Kak Elly & Suami . Selamat Pengantin Baru . Moga Kekal Hingga Jannah . 


No comments: